Гарантия и возврат

Умови обміну та повернення в інтернет-магазині Дельта Партс (D24.com.ua)

1. Термін повернення:
1.1 Повернення якісного товару можливе протягом 14 днів з моменту формування замовлення. Винятки:
• Товар з зарубіжних складів
• Товар зі спеціальних складів

Увага: Товар, поставлений зі спеціальних або зарубіжних складів, продається на підставі усного договору і поверненню (обміну) НЕ ПІДЛЯГАЄ.

2. Умови повернення:
2.1 Товар підлягає поверненню (обміну) згідно з п/п 1.1
2.2 Не перевищено термін 14 календарних днів з моменту замовлення товару
2.3 Деталь не встановлювалась на автомобіль
2.4 Не порушена цілісність і товарний вигляд упаковки

*Послуги з міжміського перевезення для повернення товару оплачує покупець (виняток: помилка менеджера при підборі деталі на Ваш автомобіль)
** Пошкоджена упаковка, написи на заводській упаковці, пошкоджені пломби або маркування виробника, наклеєні транспортні наклейки компанії перевізника, обмотування упаковки скотчем, намокання або забруднення упаковки розцінюється як порушення товарного вигляду упаковки і може послужити відмовою при проведенні повернення.

Умови гарантії в інтернет-магазині Дельта Партс (D24.com.ua)

1. Загальні положення:
1.1 Оригінальний товар (Original Equipment, OE) це товар, який призначений для постачання на конвеєр автовиробника або для постачання в дилерську мережу з метою гарантійного та післягарантійного обслуговування автомобіля. Оригінальний товар має на упаковці логотип автовиробника та каталожний номер, який відповідає документації автовиробника.
1.2 Будь-який інший товар, незалежно від виробника та його упаковки, є неоригінальним (Aftermarket, AM).
1.3 Гарантійні зобов’язання — це зобов’язання Продавця щодо заміни або повернення товару, який не відповідає технічним вимогам виробника внаслідок виробничого браку.

2. Гарантійні терміни та умови гарантії:
2.1 Гарантійний термін на товар вказаний у документі «Терміни гарантії» доступному в розділі «Гарантія та повернення»
2.2 Гарантія на електричні деталі поширюється лише у випадку встановлення на СТО дилерської мережі виробника авто.
2.3 Гарантія діє при дотриманні наступних вимог:
2.3.1 Деталь відповідає специфікації автомобіля
2.3.2 Деталь встановлена на СТО дилерської мережі виробника авто або виробника деталі.
2.3.3 Роботи оплачені в повному обсязі через касовий апарат підприємства або банківську касу.
2.3.4 Встановлення оригінальних деталей проведено на сервісах, що входять до дилерської мережі автовиробника або виробника деталі.
2.3.5 Відсутність слідів внутрішнього втручання в конструкцію деталі
2.3.6 Проведення всіх супутніх робіт по автомобілю відповідно до вимог виробника.
2.3.7 Проходження регулярного технічного обслуговування, яке потрібне для підтримання деталі в справному вигляді.

3. Оформлення гарантійного випадку:
3.1 Повідомити Продавця про настання гарантійного випадку протягом 5 календарних днів з дати оформлення акта рекламації на СТО
3.2 Надати копії наступних документів для попереднього висновку:
3.2.1 Акт виконаних робіт з встановлення даної деталі на СТО, який повинен містити такі відомості: найменування СТО, реквізити СТО, ПІБ замовника робіт на СТО, держ. номер автомобіля, VIN код (номер шасі) автомобіля, рік випуску автомобіля, дата заїзду на СТО, пробіг на момент заїзду на СТО, перелік виконаних робіт і їх вартість, перелік запчастин і матеріалів використаних під час робіт, ПІБ відповідального за проведення робіт, печатка СТО, підпис Покупця про прийняття виконаних робіт.
3.2.2 Акт рекламації з СТО, який повинен містити відомості необхідні для проведення експертизи.
3.2.3 Банківська виписка або фіскальний чек, що підтверджують оплату.
3.2.4 Заява про те, що Покупець не проти проведення незалежної експертизи і в разі вини Покупця, згідно з Указом КМ України від 11.04.2002 №506, зобов'язаний відшкодувати проведення експертизи Продавцю.
3.3 Надати гарантійний товар в такій же комплектації, в якій він був переданий Продавцем.
3.4 При підтвердженні гарантійного випадку надати оригінали документів.

4. Гарантія не поширюється у наступних випадках:
4.1 При самостійному монтажі деталі або монтажі організаціями, які не мають дозволу на проведення робіт з обслуговування автомобілів
4.2 Пошкодження деталі внаслідок неправильного монтажу або демонтажу
4.3 Пошкодження деталі у разі ДТП
4.4 Порушення правил експлуатації
4.5 Порушення технології проведення ремонтних робіт (не виконання рекомендацій виробника щодо проведення супутніх робіт)
4.6 Пошкодження паливної апаратури і системи вихлопу внаслідок використання неякісного палива.
4.7 Вихід з ладу деталі внаслідок непроведення супутніх робіт згідно з рекомендаціями виробника з профілактики, перевірки та заміни вузлів системи, які можуть впливати на роботу нової деталі.
4.8 Пошкодження скляних деталей та елементів оптики.
4.9 Природного зносу деталей, які передбачають стирання взаємодіючих елементів конструкції, такі як: гальмівні колодки та диски, щітки склоочисника, елементи системи зчеплення тощо.
4.10 Втручання у вузли, зміни конструкції або спроби самостійного усунення поломки
4.11 Недотримання умов, на підставі яких діє гарантія
4.12 Переобладнання автомобіля, яке впливає на роботу замінюваної деталі

5. Порядок розгляду гарантійних випадків:
5.1 Продавець розглядає гарантійний випадок протягом 7 робочих днів
5.2 У разі задоволення гарантійного випадку продавець повідомляє про це Покупця і у строк згідно з чинним законодавством проводить заміну дефектного товару або повернення грошових коштів.

Документ:
Витяг "Терміни гарантії" завантажити
Повернена накладна завантажити
Акт рекламації завантажити